If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
П.С. Имам проблем(евентуално) преди 3-4 месеца смених термостата (вернет?!) и миналия ден палих колата, на място загря до 85 градуса някъде и пуснах парното на 1-ва степен на топло и видях на стрелка как изстива, спрях парното, но въпреки това продължи да изстива... Нормално ли е ?
Имам проблем(евентуално) преди 3-4 месеца смених термостата (вернет?!) и миналия ден палих колата, на място загря до 85 градуса някъде и пуснах парното на 1-ва степен на топло и видях на стрелка как изстива, спрях парното, но въпреки това продължи да изстива... Нормално ли е ?
Имам проблем и със пръскалките, скоро си взех рамена с нормална чистачка и сега като си настроя десните пръскалки да пръскат където трябва на прозореца ми пръскат в чистачката, някакви идеи?
Нямам опит, обаче според мен трябва да се олекоти и балансира и маховика с него, защото забелязвам, че не го правят по чуждите форуми. Заводското са балансирани заедно, а едни 700грама смъкване на теглото от едната страна не ми допада.
Аз бях с такива и няма разлика ... Бях си сложил задни пружини и амортисьори от Hgt ... Изправни ли са си е твърдичка отзад но ниска ... Освен с регулируемо окачване или спортни пружини не знам как да я смъкнеш.
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Вчера видях една 146-ца ТИ и ми направи впечатление, че е с около 2 см по-ниска отзад, което ми пречи и ме дразни, защото колата ми е много тежка отпред и доста отрицателно и влияе на управлението, накланя се много при завой с по-висока скорост. Освен да пробвам с оригинални пружини от някое куве.
Дайте идея, какво да минах правя е дясната пръскалка? Откакто минах на обикновенни рамена със сменяема цяла чистачка, пръскалката е ниско и ми пръска в рамото?
И на мен ми пръска в рамото ама не ми дреме щот като карам извън града и пусна чистачките въздушната струя подкарва водата от пръскалките с голяма сила нагоре по стъклото. В града обаче е кофти. А относно пружините от QV ако искаш такива ... Имам ... Но едва ли ще усетиш разлика освен ако твоите не са доста амортизирани.
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Колеги, ако е възможно да разбера менението Ви за това което ще споделя по-долу, ще съм много благодарен.
А именно при отнемане на газта на скорост се чува чукване 'блъскане' еднократно отпред (двигател или окачване), това се чува само тогава. предните тампони на двигателя ги смених на скоро, а носачите преди година, но в тях няма луфтове.
Когато тръгваш или сменяш скоростите при зацепване на съединителя чува ли се или единствено в ситуацията, която си описал
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment